Verzending
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
U kunt hierboven doormiddel van uw Track & Trace code zien waar uw bestelling is. Is uw bestelling om wat voor reden nog niet onderweg, stuur ons dan graag een mailtje zodat wij u verder kunnen helpen.
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Ook wij zijn mensen en ook wij kunnen een foutje maken, al is dit nog niet echt eerder bij ons voorgekomen raden wij u toch aan ons een mailtje te sturen en dan lossen wij dit samen netjes op!
Wat zijn de verzendkosten?
Er bedragen geen verzendkosten, deze nemen wij voor onze rekening!
Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Zeker kan dat! Houdt er wel rekening mee dat dit alleen 30 dagen na de levering van uw pakketje kan. Kijk hier voor meer informatie!
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op, dat kan gemakkelijk hier. Kies dan het onderwerp retourzending aanvragen en dan zullen wij u verder helpen!
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Deze code vind u bij uw bestel bevestiging.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Kijk allereerst of de code klopt. Houdt u er ook rekening mee dat deze code het pas doet als wij het verzendlabel hebben aangemaakt!
Onze beloftes
30 Dagen gemakkelijk retourneren
Wij maken gebruik van een retourbeleid van 30 dagen, kort gezegd heeft u dus 30 dagen om uw bestelling te kunnen retourneren. Meer informatie vindt u hier
Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraging heeft, niet aankomt of kapot is?
Als je bestelling vertraging oploopt, niet aankomt of kapot is. Neem in alle gevallen contact op met ons team en samen vinden we een oplossing zodat je 100% tevreden kunt zijn met je bestelling. Je kunt hieronder contact opnemen met ons team.
Wat als mijn pakket veel te laat of helemaal niet aankomt?
Als je pakket na de afgesproken levertijd nog niet is aangekomen, kun je het volgende doen. Je kunt de Track & Trace van je bestelling controleren en zien waar deze zich bevindt. Als je bestelling na een bepaalde tijd nog niet is aangekomen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We streven er namelijk naar om je zo goed mogelijk te helpen en een passende oplossing te bieden. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste. Je kunt hier contact met ons opnemen.